onsdag 22 maj 2013

Frida & Sebbes fina hem i Hus & Hem !









Foto Lina Östling av mig

Det är ett bra tag sedan jag kontaktade Frida om hennes fina hem men saker och ting har hela tiden kommit emellan för både Frida och mig... Men en fin vårdag förra våren kom vi äntligen iväg jag och Lina till deras helt fantastiska hem , Frida har sån smak !!! Färger och saker som skapar ett otroligt fint hem! Frida och hennes fina familj köpte ett gammalt missionshus intill deras hem som nu de öppnat cafe och butik för Fridas fina porslin.Kika in på hennes sida fab keramik och inspireras....=) Reportaget finns nu ute i Hus & Hem .Tack Frida och Sebbe för en rolig dag hos er=)

8 kommentarer:

Vardagstugg sa...

Golvet i hallen är ju helt underbart vackert! härligt reportage!

Må gott!
Annelie

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åh så mycket fin färg ...precis som i hennes fanatstiska keramik och ett fint reprtage av er !!

/ Pernilla

an angel at my table sa...

Super fint reportage!!! Kramar från Mig

Jeane M. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elina sa...

Så fint! Jag älskar hallgolvet. Kram Elina

Lisa sa...

Men så himla himla fint! Både bilder och hus!

Fru Vintage sa...

SUPERSNYGGA BILDER OCH SUPERBRA REPORTAGE I TIDNINGEN! Ni är grymma ;) Stor kram

FaB Keramik sa...

Jamen så tjusigt det blev - omslag och allt - jippi! Kram påre!